Quality Carwash Eindhoven
In Eindhoven staat al jaren een carwash met 4 wasboxen. Deze wordt veel gebruikt door autoliefhebbers die zelf hun auto grondig willen reinigen en laten glimmen. De wasstraat was inmiddels overgenomen door de zoon en dochter en zij vonden dat de uitstraling ook een frisse wasbeurt kon gebruiken.
In overleg hebben we het bestaande thema “USA, neon en sixties” een verfrissend nieuw jasje gegeven waarbij de wens was dat de carwash lekker mocht opvallen in de omgeving. Het mocht wel wat meer schreeuwen en reclame maken zodat passanten en bezoekers van de supermarkt om de hoek ook direct de mogelijkheid zagen om hier de auto te wassen.
In het logo is bewust “Eindhoven” in een andere letter vormgegeven zodat de uitstraling overkomt als een locatie van een grotere keten. Ook de sterren in het logo geven meer lading aan de naam. In de eerste schetsversies was het schild vormgegeven als een ronde zeepbel; maar er is later toch gekozen om voor het schildje te kiezen. Hun vader had dit schildje in het vorige logo aangebracht en zij wilde dit graag behouden en integreren in het definitieve logo.
Het resultaat was een mooie rebranding waarbij “Time to Shine” een slogan werd die we verder doorvoerde in de uitingen. Naast de wasboxen hebben we veel zaken in en om de locatie in dezelfde stijl aan kunnen passen:
• Vlaggen
• Openingsborden
• Groot geveldoek
• Stoepborden
• Lantaarnpaal borden
• Hekwerkdoeken