Logo LOHKODE
Software kun je steeds vaker bouwen met blokken. Hierdoor hoef je niet eindeloos te programmeren en kun je met andere investeringen grote stappen zetten. LOHKODE helpt bedrijven die snel en goed een applicatie willen ontwikkelen in low code.
De essentie is dat LOHKODE geen reseller is van een sofwarepakket maar een groep mensen die bedrijven helpt bij low code-vraagstukken. Dit kan zowel op het gebied van advies als implementatie en is niet merkgebonden. De mensen zijn het “product” en de kern van het bedrijf. Zij maken het verschil op het gebied van creativiteit, kennis en productie. De merkbelofte moet hier goed op aansluiten omdat werving van personeel (vast of zzp) een belangrijk onderdeel is.
Is LOHKODE ook low budget?
Dat niet, maar wel efficiënter en kostenbesparend dan “hardcore” programeerwerk. Het loont dus om een vraagstuk neer te leggen omdat de drempel laag is om snel resultaat te boeken. LOHKODE is geen diepvriespizza” maar wel een zeer goede “take-away pizza” waar je zelf kunt bepalen hoeveel “peper” erop moet, met een gekwalificeerde bezorger en zonder duur restaurant.
Het zou fantastisch zijn als de merknaam LOHKODE snel blijft hangen bij potentiële klanten. Zij moeten LOHKODE zien als een goede partner om snel processen op te zetten met een jong dynamisch bedrijf die meedenkt en resultaatgericht werkt. LOHKODE is in het project een betrokken partner die met humor, kennis, creativiteit en software de koppeling maakt tussen bestaande softwaresystemen of een nieuw proces inricht. De call-to-action moet daarbij liggen op het snel in te zetten van een passende software oplossing die gewoon lekker werkt.