Adobt a Bot
Voor Adopt a Bot werd ik door Wouter de Witte gevraagd om mee te denken voor het opzetten van zijn nieuwe bedrijf op het gebied van RPA. Hierbij was de vraag om een logo en merkpropositie voor Adopt a Bot te ontwikkelen. Belangrijk was dat Adopt a Bot een jong dynamisch bedrijf is die anders denkt dan de huidige spelers in de markt en graag samen met de klant aan de slag wil om bedrijfsprocessen om te zetten in software robots. De Humor van Wouter moest daarbij onderdeel worden van de startup.
Gewenste effect
Het zou fantastisch zijn als het merk Adopt a Bot snel blijft hangen bij potentiële klanten. Zij moeten Adopt a Bot zien als een mooie kans om bedrijfsprocessen anders aan te pakken.
Adopt a Bot is een betrokken partner die met humor, kennis en software het werk voor medewerkers leuker maakt en een besparing realiseert voor de eigenaar/aandeelhouder. De call-to-action moet daarbij liggen op het snel in te zetten van een “testopstelling” van een gemakkelijk in te zetten robot die daarna verder uit te bouwen is.